Beoordelingen van Sushi Tubbergen Tubbergen

Recente recensies

5.0
Judith Kamphuis
16 juni 2024
Annemieke
16 juni 2024

Lekkere verse sushi, keurig bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anne-Marie
15 juni 2024

Heerlijk gegeten, enkel was de avocado nog erg hard dat was jammer. Tot een volgende keer

Karlijn
10 juni 2024

Lekkere sushi, maar de kip was een beetje droog.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kim
9 juni 2024

Prima sushi. Helaas geen sojasaus ontvangen bij mn bestelling en later dan gepland bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Elles
9 juni 2024

Over het algemeen goede smaak, ruime portie. Edamamebonen waren echter bevroren ..

Anomiepoes
8 juni 2024

Erg lekker. Een feestje !! Stipt op tijd bezorgd ! Top !!

Jitse Rijpkema
7 juni 2024

Erg smakelijke poke bowl met zalm gegeten.

Lara
3 juni 2024
Jitse Rijpkema
1 juni 2024

Heerlijke pokebowl, een traktatie.

Frederik
30 mei 2024
Marre Everlo
30 mei 2024

Goede zaak!! Erg lekker eten en vriendelijk personeel! Geef ze een 10/10

Renske
26 mei 2024

Prima op tijd geleverd, sushi was lekker. Helaas ontbrak de kipstrip uit de kipbox (kwamen we te laat achter), de chopsticks en sojasaus. Deze laatste werden overigens wel erg netjes nabezorgd, incl een plak arretjescake als excuus. Goed opgelost dus.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fan Lucas
26 mei 2024

Heerlijke sushi!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ans
26 mei 2024
Dorien
25 mei 2024

Heerlijke sushi! Precies op de afgesproken tijd bezorgd!

Engbers
25 mei 2024

Incomplete bestelling, na telefonisch contact zou er een mail worden gestuurd met compensatie diezelfde avond. Helaas nog niets gehoord. Wel betaald niet geleverd

L. Slütter
23 mei 2024

Altijd een zeer goed gevulde poke bowl en ze maken gebruiken van verse producten. Top Service!

Karin
19 mei 2024
Tink
18 mei 2024

Heerlijke verse pokebowls. Een grote hoeveelheid lekkere ingrediënten met een normale hoeveelheid rijst. Dat is bij andere zaken wel eens andersom. Maar wel bommetje vol gegeten.

Marre
17 mei 2024

Extra zalm bij beide, 3 kleine plakjes zalm. Vergeleken met een halfjaar geleden zit er zo veel minder in de pokebowls en betaal je zo veel meer. Echt heel jammer, voor ons niet nog een keer. Wel oprecht lekker, maar wel op achteruit gegaan vinden wij.

Brigit
13 mei 2024
Chantal
12 mei 2024
Davina
12 mei 2024

Alles wat we hadden besteld was lekker

SA
11 mei 2024

Heerlijke sushi, genoten 😍

Dennis
3 mei 2024

Voor extra wakame, zat er wel weinig wakame op. Jammer van het extra geld. Ook de saus op de zalm poke bowl was minimaal. De smaak is goed, de hoeveelheid zou wat meer mogen zijn

Marc
27 april 2024

We hadden geen komkommer besteld maar het zat er wel in jammer. En garnering weer te veel bosui en kiem . Verder alles goed en lekker

Marloes
26 april 2024

Altijd heerlijke sushi ! Bezorging is ook top!

Jolanda
26 april 2024

Fan van de poké bowls!

Vera
22 april 2024
J
21 april 2024

Sorry onze sushi was onzettend droog. Dit waren we niet gewend. Was echt niet top.

Gerja
19 april 2024

Weer heerlijk genoten

Paul Borggreve
14 april 2024
Imke
14 april 2024

Was echt heel lekker. Ging met de bestelling eerst niet helemaal goed. Maar hebben ze netjes opgelost. Was onze eerste keer maar gaan zeker vaker.

Robbin Groeneveld
13 april 2024
Masselink
8 april 2024

Sushi was prima, maar bezorgen duurde echt veel te lang

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Koster
30 maart 2024

Super lekker, de stukken mogen alleen iets kleiner zijn zodat je ze makkelijker kunt eten.

Lothar Schüürmann
29 maart 2024
Lotte de Vries
29 maart 2024

Super goed snelle bezorging!

Sandra Schäfer
28 maart 2024

Niets op aan te merken. Het was heerlijk!

Marloes
23 maart 2024

Wat fijn dat nu de staartjes van de gamba’s af zijn bij de sushi

Reactie van Sushi Tubbergen

Hoi Marloes, dit doen wij niet standaard maar als u dit fijn vind kunt u dit bij de opmerkingen doorgeven!

Robbert
23 maart 2024

Heerlijke sushi box met verse sushi soorten gegeten. Goede kwaliteit producten, fijne smaak en voldoende!

Lynn Van Dongen
21 maart 2024

Het was heerlijk!

Marieke van Dongen
21 maart 2024

Zoals altijd weer heerlijk!

Annelie
16 maart 2024

Wederom super , vorige keer waren er een paar gerechten niet warm. Echter werd dit erg netjes opgelost en kregen we hier een tegemoetkoming voor. Vanavond was alles naar wens en zoals we gewend zijn van sushi Tubbergen was het heerlijk!

Aniek
16 maart 2024

Heerlijk!

Marjan
15 maart 2024

De sushi was lekker, maat de stukjes zalm waren niet lekker. Wel doorgegeven.

Marieke van Dongen
10 maart 2024
Brian
9 maart 2024

Best redelijke Sushi, maar als je voor €100,- besteld vindt ik dat je daar automatisch stokjes bij mag doen. Als ik naar een restaurant ga krijg ik toch ook bestek. Of gewoon even vragen wilt u stokjes erbij en met hoeveel personen bent u. Stokjes horen nou eenmaal bij sushi.

Reactie van Sushi Tubbergen

Bedankt voor je review. In het kader van besparing en omdat veel mensen ze weggooien vragen we tweemaal of u chopsticks bij uw bestelling wilt ontvangen. We zien dat u sojasaus heeft besteld, het gewenste aantal chopsticks kunt u direct daarnaast aanklikken. Als u uw bestelling afrond is er nogmaals een pop-up waar u het gewenste aantal chopsticks kunt aanklikken, wij voegen deze uiteraard kosteloos bij uw bestelling. Dankuwel!

Margré Nijkamp
7 maart 2024

Kwaliteit was weer super👌 Bezorgd binnen afgesproken tijd. Super tevreden👍

Elke
4 maart 2024

De Sushi was super vers en lekker! Ook werkt er super vriendelijk personeel.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter G
4 maart 2024

Weer heerlijk genoten van de verse en smaakvolle Sushi! Een echte aanrader! Jammer dat je voor iDeal bestellingen moet betalen voor de transactie..... Is niet meer van deze tijd.

Jurgen Kleine Schaars
2 maart 2024

Helaas geen sojasaus en stokjes bij de bestelling

Reactie van Sushi Tubbergen

Bedankt voor je review. In het kader van besparing en omdat veel mensen ze weggooien vragen we tweemaal of u chopsticks bij uw bestelling wilt ontvangen. We zien dat u sojasaus heeft besteld, het gewenste aantal chopsticks kunt u direct daarnaast aanklikken. Als u uw bestelling afrond is er nogmaals een pop-up waar u het gewenste aantal chopsticks kunt aanklikken, wij voegen deze uiteraard kosteloos bij uw bestelling. Dankuwel!

Martine
2 maart 2024

Zoals altijd vanavond weer heerlijk gegeten van de sushi! Echt top.

Harmelink
2 maart 2024
Kevin
1 maart 2024

Lekker, snel bezorgd. Helaas zat bij de vega pokebowl zonder krab toch een paar stukjes krab

Kamphuis
25 februari 2024
Ilse leus de witte
25 februari 2024

Heerlijk! De kip gyoza & kip sobo viel enorm in de smaak! Bedankt maar weer en tot de volgende keer.

Annemie
24 februari 2024

Iedere keer is de poke bowl weer heerlijk!

Joyce Heerink
23 februari 2024

Was heerlijk! Na een tijdje weer eens besteld.. en iedereen heeft gesmuld 👍

Leonie Roelink
22 februari 2024

Echt heerlijk, zeer goede sushi!!! Voor herhaling vatbaar,miste alleen de stokjes

Trix Stapel
22 februari 2024

Bezorgen zou te lang duren, dus we hebben het opgehaald. Het was allemaal heel erg lekker en vers. Alles was lekker en zag er fantastisch, heel smakelijk uit. Zeer tevreden.

Marieta Geerdink
18 februari 2024

Het eten was super van smaak Bezorging Top maar helaas weer (2de keer) de kipstrips vergeten dat was jammer hopelijk volgende keer beter!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Emmy Cheret
17 februari 2024

Altijd lekker en een bezorgster die niet bang is voor de hond! Top!

Anoniem
16 februari 2024
Jennie
3 februari 2024

Het was heerlijk 😍

Erik
29 januari 2024
Wendy
28 januari 2024
Mariel
27 januari 2024
Gondi
27 januari 2024

Heerlijke sushi, prima bezorging. Jammer van de bezorgkosten als je best veel besteld

Rachel
21 januari 2024
Isabella
20 januari 2024

Laatst aangeven dat de sashimi niet naar verwachting is. Ik kreeg snel een reactie en er werd gezegd dat er aan gewerkt wordt. Vandaag heb ik weer sashimi besteld en het zag er goed uit en smaakte goed. Mijn complimenten dat jullie aan klanttevredenheid werken en zorgen dat de klant gehoord wordt. Bezorging was snel en vriendelijk. Top!

Petra Kroeze
15 januari 2024

Super lekker carpaccio sushi gehad

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan geerdink
15 januari 2024
Oldie
7 januari 2024

Zoals altijd; héérlijk. Véél en lekker vers.

K
7 januari 2024
Marcella
7 januari 2024

Heerlijke sushi en snel bezorgd!:)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Frank T
7 januari 2024

Het was weer super, in twente zeggen. Ik heb mie vervretn. Super lekker

Karen
7 januari 2024

Heerlijke, rijk gevulde poke bowl!

Jan Nijkamp
6 januari 2024

Heerlijke sushi voor een nette prijs

Jos
5 januari 2024

Zoals altijd, vers, kwaliteit en service

Peter Goossens
5 januari 2024

Het was weer ouderwets genieten van de sushi van Sushi Tubbergen. Smaakvol, vers en prima prijs/kwaliteit! Echt een aanrader voor de regio.

Gondi
1 januari 2024

Lekker eten, op tijd bezorgd

Shana
29 december 2023

Was zeer lekker !

Kasper Herman
24 december 2023

Heerlijk en keurig op tijd bezorgd

Haarhuis
20 december 2023

Heerlijke verse shusi. Was top

Erik
20 december 2023
Wendy
11 december 2023

Het was weer verrukkelijk 😋 zoals altijd

Rjh
9 december 2023
Marieta Geerdink
4 december 2023

Zoals altijd was het weer Toptop en Heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Aspa
3 december 2023

Te veel sushi gepropt in de verpakking Misschien iets kleinere sushi De smaak was heeeeerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

dionne hogt
1 december 2023

hallo. het eten was heerlijk maar de bezorger kwam een dik half uur te vroeg. om 17.15 was het eten er al en we hadden om 17.45 / 18.00 uur besteld. tegen de tijd dat we konden eten, was het koud waardoor het minder lekker was ( gyoza en garnalen koud . ( werk adres ).

Wouter
26 november 2023
Gertjan
26 november 2023

Het was weer als vanouds lekker en nog eerder bezorgd dan we afgesproken hadden. Helemaal top.

Sandra
25 november 2023

Waren iets vergeten, maar dat hebben jullie perfect opgelost! 👌

Elke
20 november 2023

Sushi was oke. Bezorger was te laat en de stokjes en wasabi etc. vergeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi Tubbergen

Hoi Elke, Bij elke bestelling verschijnt een pop-up om te vragen hoeveel chopsticks, sojasaus, wasabi en gember je wilt. Wanneer je deze invult stoppen wij het er bij in!

Annemiek
19 november 2023

Heerlijk gegeten! Wat extra loempiaatjes gekregen omdat ik iets langer moest wachten. Complimenten!

Iris
19 november 2023

Door pech onderweg van de bezorging was het eten koud. Netjes opgelost! Eten was verder goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Milou
18 november 2023

De bestelling werd snel en vriendelijk bezorgd, complimenten daarvoor! Helaas viel het eten deze keer tegen.. Er was geen gember of wasabi toegevoegd en de chilisaus voor de loempia’s zat er ook niet bij. Daarnaast zat er weinig smaak aan de sushi.. onder andere de flamed zalm special en de crispy kip rol uit de super mix box vielen helaas tegen. De edamame boontjes en de garnaal maki’s smaakten goed!

Sonja Kemerink
17 november 2023

Geweldige bezorging,maar iets betere goede auto s voor de dames is wel een pre ,veiligheid gaat voor alles 😀